آ
-
آموزش مهارتهای ارتباط
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی والدگری مثبت و مهارتهای ارتباط مؤثر با همسر بر اهمالکاری و انگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 223-240]
-
آموزش والدگری مثبت
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی والدگری مثبت و مهارتهای ارتباط مؤثر با همسر بر اهمالکاری و انگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 223-240]
ا
-
اجتماعیسازی هیجانی
رابطه منشهای اخلاقی والدین با مهارتهای اجتماعی فرزندان: نقش واسطهای سبکهای والدین در برخورد با هیجانات منفی کودکان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 375-394]
-
احساس تنهایی
مدلیابی اعتیاد به بازیهای آنلاین بر اساس مهارتهای ارتباطی و احساس تنهایی با میانجیگری سازگاری در میان نوجوانان در دوران همهگیری کووید-19 [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 105-120]
-
اختلالات رفتاری- هیجانی
ارزیابی مدل ساختاری تبیین اختلالات رفتاری و هیجانی در کودکان آزاردیده بر اساس انعطافپذیری شناختی و تجارب نامطلوب دوران کودکی والدین با میانجیگری خودپنداره شخصی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 240-260]
-
اختلال نقص توجه
اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمهای مغز بر توجه و الگوی الکتروانسفالوگرافی کودکان دارای اختلال نقص توجه [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 81-98]
-
اختلال یادگیری
پیشبینی کارکرد خانواده بر اساس کنترل تفکر منفی و استرس والدگری با نقش میانجی رضایت جنسی: ارائه مدل در والدین کودکان با اختلال یادگیری [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 17-36]
-
اختلال یادگیری
تجربه زیسته مشکلات روانی- اجتماعی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری شهر تهران [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]
-
اخلاق
واکاوی مفهوم هوش اخلاقی از منظر دانشجویان مقطع دکتری مشاوره: یک پژوهش کیفی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 203-222]
-
ادراک
ویژگیهای روانسنجی ابزار والدگری هلیکوپتری فرم کوتاه در نوجوانان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 59-78]
-
استرس والدگری
پیشبینی کارکرد خانواده بر اساس کنترل تفکر منفی و استرس والدگری با نقش میانجی رضایت جنسی: ارائه مدل در والدین کودکان با اختلال یادگیری [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 17-36]
-
اضطراب
اثربخشی آموزش تابآوری به روش پنسیلوانیا بر علایم اهمالکاری تحصیلی و اضطراب نوجوانان تیزهوش کمالگرا [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 99-120]
-
اضطراب سلامت
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر نگرش کژکار، اضطراب سلامت، بهزیستی روانشناختی و تصویر بدنی در زنان تحت عمل ماستکتومی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 285-314]
-
اضطراب فراگیر
پیشبینی اختلال اضطراب فراگیر بر اساس سبکهای دلبستگی با واسطهگری طرحوارههای ناسازگار اولیه در نوجوانان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 121-138]
-
اضطراب کرونا
نقش واسطهای خودکارآمدی عمومی و تحمل پریشانی در رابطه بین امید به زندگی و اضطراب کرونا در بزرگسالان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 183-204]
-
اعتیاد
اثربخشی درمان تلفیقی پذیرش و تعهد و شناختی-رفتاری بر وسوسه مصرف و پیشگیری از عود در معتادان خودمعرف مراکز ترک اعتیاد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 369-392]
-
افسردگی
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر میزان افسردگی و دردهای مزمن در زنان مورد همسرآزاری [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 355-374]
-
الکتروانسفالوگرافی
اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمهای مغز بر توجه و الگوی الکتروانسفالوگرافی کودکان دارای اختلال نقص توجه [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 81-98]
-
الگوی ارتباطی ستیر
اثربخشی مداخله تلفیقی درمان مشترک جنسی و الگوی ارتباطی ستیر بر عزتنفس و صمیمیت زناشویی زوجین دارای نارضایتی جنسی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 331-350]
-
امید به زندگی
نقش واسطهای خودکارآمدی عمومی و تحمل پریشانی در رابطه بین امید به زندگی و اضطراب کرونا در بزرگسالان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 183-204]
-
انعطافپذیری شناختی
ارزیابی مدل ساختاری تبیین اختلالات رفتاری و هیجانی در کودکان آزاردیده بر اساس انعطافپذیری شناختی و تجارب نامطلوب دوران کودکی والدین با میانجیگری خودپنداره شخصی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 240-260]
-
انگیزش پیشرفت تحصیلی
اثربخشی مداخله تلفیقی مبتنی بر مصاحبه انگیزشی و مهارتهای فراشناختی بر اهمالکاری تحصیلی، تابآوری تحصیلی و انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان با سابقه مدرسهگریزی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 281-302]
-
انگیزش تحصیلی
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی والدگری مثبت و مهارتهای ارتباط مؤثر با همسر بر اهمالکاری و انگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 223-240]
-
اهمالکاری
اثربخشی آموزش تابآوری به روش پنسیلوانیا بر علایم اهمالکاری تحصیلی و اضطراب نوجوانان تیزهوش کمالگرا [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 99-120]
-
اهمالکاری تحصیلی
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی والدگری مثبت و مهارتهای ارتباط مؤثر با همسر بر اهمالکاری و انگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 223-240]
-
اهمالکاری تحصیلی
اثربخشی مداخله تلفیقی مبتنی بر مصاحبه انگیزشی و مهارتهای فراشناختی بر اهمالکاری تحصیلی، تابآوری تحصیلی و انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان با سابقه مدرسهگریزی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 281-302]
-
ایفای نقش
تلفیق فناوری در روش آموزش ایفای نقش و تأثیر آن بر درگیرسازی شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 351-368]
ب
-
بازیهای آنلاین
مدلیابی اعتیاد به بازیهای آنلاین بر اساس مهارتهای ارتباطی و احساس تنهایی با میانجیگری سازگاری در میان نوجوانان در دوران همهگیری کووید-19 [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 105-120]
-
باور تحصیلی
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر باور تحصیلی، تنظیم هیجانی و سازگاری تحصیلی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 261-284]
-
باورهای غیرمنطقی
مدل پیامدهای تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه با توجه به اثرات روابط معلم- شاگرد و معلم-والدین با نقش میانجی آگاهی فراشناختی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 79-104]
-
بحران میانسالی
مطالعه کیفی راهبردهای مقابله با بحران میانسالی در میانسالان شهر تهران [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 121-144]
-
بحرانهای موضوع محور میانسالی
مطالعه کیفی راهبردهای مقابله با بحران میانسالی در میانسالان شهر تهران [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 121-144]
-
بربرین
اثر دو داروی مکمل ترکیبی گیاهی بر کیفیت زندگی مرتبط با سلامت در بیماران دیابت نوع 2 [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
-
برنامه کاهش استرس
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر نگرش کژکار، اضطراب سلامت، بهزیستی روانشناختی و تصویر بدنی در زنان تحت عمل ماستکتومی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 285-314]
-
بلوغ پسران
تجربه زیسته روانی و اجتماعی پسران از بلوغ جنسی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 139-164]
-
بهزیستی روانشناختی
آزمودن مدل بهزیستی روانشناختی مبتی بر هویت اخلاقی و تحمل آشفتگی با میانجیگری تابآوری در دانشآموزان دختر [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 183-202]
-
بهزیستی روانشناختی
بررسی رابطه ترس از کووید-19 و بهزیستی روانشناختی با میانجیگری سرسختی روانشناختی و حمایت اجتماعی در دانشجویان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 37-58]
-
بهزیستی روانشناختی
نقش میانجی بهزیستی روانشناختی در رابطه بین ذهنآگاهی و خردمندی در مدافعان سلامت مبارز با بحران کرونا ویروسها [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 163-182]
-
بهزیستی روانشناختی
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر نگرش کژکار، اضطراب سلامت، بهزیستی روانشناختی و تصویر بدنی در زنان تحت عمل ماستکتومی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 285-314]
-
بهزیستی روانی
نقش ابعاد حمایت اجتماعی در بهزیستی دانشآموزان دبیرستانی با واسطهگری قدردانی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 245-260]
پ
-
پدیدار شناسی
واکاوی مفهوم هوش اخلاقی از منظر دانشجویان مقطع دکتری مشاوره: یک پژوهش کیفی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 203-222]
-
پریشانی روانشناختی
مدل پیشبینی پریشانی روانشناختی بر اساس تنظیم هیجانی با میانجیگری سازگاری با ناباروری در زنان نابارور [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 223-244]
-
پزشکی قانونی
مقایسه اثربخشی درمان فعالسازی رفتاری و درمان فراشناختی بر فرسودگی شغلی کارکنان پزشکی قانونی مشهد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 315-330]
-
پیشگیری از عود
اثربخشی درمان تلفیقی پذیرش و تعهد و شناختی-رفتاری بر وسوسه مصرف و پیشگیری از عود در معتادان خودمعرف مراکز ترک اعتیاد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 369-392]
ت
-
تابآوری
آزمودن مدل بهزیستی روانشناختی مبتی بر هویت اخلاقی و تحمل آشفتگی با میانجیگری تابآوری در دانشآموزان دختر [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 183-202]
-
تاب آوری پنسیلوانیا
اثربخشی آموزش تابآوری به روش پنسیلوانیا بر علایم اهمالکاری تحصیلی و اضطراب نوجوانان تیزهوش کمالگرا [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 99-120]
-
تابآوری تحصیلی
اثربخشی مداخله تلفیقی مبتنی بر مصاحبه انگیزشی و مهارتهای فراشناختی بر اهمالکاری تحصیلی، تابآوری تحصیلی و انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان با سابقه مدرسهگریزی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 281-302]
-
تتنظیم هیجان
روابط ساختاری نشانههای اختلال شخصیت مرزی و سبکهای دلبستگی با نشانههای وسواس به واسطه تنظیم هیجانی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 395-416]
-
تجارب منفی دوران کودکی
ارزیابی مدل ساختاری تبیین اختلالات رفتاری و هیجانی در کودکان آزاردیده بر اساس انعطافپذیری شناختی و تجارب نامطلوب دوران کودکی والدین با میانجیگری خودپنداره شخصی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 240-260]
-
تجربة زیسته
تجربه زیسته روانی و اجتماعی پسران از بلوغ جنسی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 139-164]
-
تجربه زیسته
تجربه زیسته مشکلات روانی- اجتماعی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری شهر تهران [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]
-
تحریک الکتریکی فراجمجمهای مغز
اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمهای مغز بر توجه و الگوی الکتروانسفالوگرافی کودکان دارای اختلال نقص توجه [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 81-98]
-
تحمل آشفتگی
آزمودن مدل بهزیستی روانشناختی مبتی بر هویت اخلاقی و تحمل آشفتگی با میانجیگری تابآوری در دانشآموزان دختر [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 183-202]
-
تحمل پریشانی
اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر ضرب و جرح خویشتن و تحمل پریشانی در نوجوانان با سابقه رفتارهای خودآسیب رسان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 145-162]
-
تحمل پریشانی
نقش واسطهای خودکارآمدی عمومی و تحمل پریشانی در رابطه بین امید به زندگی و اضطراب کرونا در بزرگسالان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 183-204]
-
ترس از موفقیت
مروری بر ترس از موفقیت زنان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 333-354]
-
ترس از ویروس کرونا
بررسی رابطه ترس از کووید-19 و بهزیستی روانشناختی با میانجیگری سرسختی روانشناختی و حمایت اجتماعی در دانشجویان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 37-58]
-
تصویر بدنی
مقایسه اثربخشی درمان شناختی – رفتاری هیجانمدار با شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر تصویر بدنی و نظمجویی شناختی هیجان در دختران نوجوان خواهان جراحی زیبایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 19-36]
-
تصویرسازی تشدید مغناطیسی کارکردی
مقایسه میزان فعالیت ساختارهای مغزی مهارتهای خواندن، نوشتن و صحبت کردن در افراد با هوشکلامی خیلی بالا و خیلی پایین با استفاده از تصویرسازی تشدید مغناطیس کارکردی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 303-314]
-
تصویر فرد از خدا
رابطه علّی هوش معنوی و هوش اخلاقی با دلبستگی به خدا از طریق تصویر فرد از خدا در دانشجویان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 205-222]
-
تعارض زناشویی
مدل پیامدهای تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه با توجه به اثرات روابط معلم- شاگرد و معلم-والدین با نقش میانجی آگاهی فراشناختی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 79-104]
-
تکیهگاهسازی شناختی
فهم مردمنگارانهی تکیهگاهسازی شناختی در مادران ایرانی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 261-280]
-
تلفیق فناوری
تلفیق فناوری در روش آموزش ایفای نقش و تأثیر آن بر درگیرسازی شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 351-368]
-
تنظیم هیجان
مقایسه اثربخشی درمان شناختی – رفتاری هیجانمدار با شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر تصویر بدنی و نظمجویی شناختی هیجان در دختران نوجوان خواهان جراحی زیبایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 19-36]
-
تنظیم هیجانی
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر باور تحصیلی، تنظیم هیجانی و سازگاری تحصیلی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 261-284]
-
تنظیم هیجانی
مدل پیشبینی پریشانی روانشناختی بر اساس تنظیم هیجانی با میانجیگری سازگاری با ناباروری در زنان نابارور [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 223-244]
ح
-
حمایت اجتماعی
بررسی رابطه ترس از کووید-19 و بهزیستی روانشناختی با میانجیگری سرسختی روانشناختی و حمایت اجتماعی در دانشجویان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 37-58]
-
حمایت اجتماعی
نقش ابعاد حمایت اجتماعی در بهزیستی دانشآموزان دبیرستانی با واسطهگری قدردانی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 245-260]
خ
-
خردمندی
نقش میانجی بهزیستی روانشناختی در رابطه بین ذهنآگاهی و خردمندی در مدافعان سلامت مبارز با بحران کرونا ویروسها [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 163-182]
-
خواندن
مقایسه میزان فعالیت ساختارهای مغزی مهارتهای خواندن، نوشتن و صحبت کردن در افراد با هوشکلامی خیلی بالا و خیلی پایین با استفاده از تصویرسازی تشدید مغناطیس کارکردی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 303-314]
-
خودآسیب رسانی
اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر ضرب و جرح خویشتن و تحمل پریشانی در نوجوانان با سابقه رفتارهای خودآسیب رسان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 145-162]
-
خودپنداره
ارزیابی مدل ساختاری تبیین اختلالات رفتاری و هیجانی در کودکان آزاردیده بر اساس انعطافپذیری شناختی و تجارب نامطلوب دوران کودکی والدین با میانجیگری خودپنداره شخصی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 240-260]
-
خودتعیینگری
مدل درگیری تحصیلی بر اساس سرمایه روانشناختی با میانجیگری خودتعیینگری [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 59-80]
-
خودتنظیمی هیجانی
مدل پیامدهای تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه با توجه به اثرات روابط معلم- شاگرد و معلم-والدین با نقش میانجی آگاهی فراشناختی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 79-104]
-
خودکارآمدی
نقش واسطهای خودکارآمدی عمومی و تحمل پریشانی در رابطه بین امید به زندگی و اضطراب کرونا در بزرگسالان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 183-204]
-
خودکارآمدی تحصیلی
تلفیق فناوری در روش آموزش ایفای نقش و تأثیر آن بر درگیرسازی شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 351-368]
د
-
دانشآموزان
مدل درگیری تحصیلی بر اساس سرمایه روانشناختی با میانجیگری خودتعیینگری [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 59-80]
-
دانشآموزان پسر
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی والدگری مثبت و مهارتهای ارتباط مؤثر با همسر بر اهمالکاری و انگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 223-240]
-
دانشجویان مشاوره
واکاوی مفهوم هوش اخلاقی از منظر دانشجویان مقطع دکتری مشاوره: یک پژوهش کیفی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 203-222]
-
درد مزمن
الگوی علّی رابطه سبکهای دلبستگی و شدت درد با میانجیگری طرحوارههای ناسازگار اولیه و دشواری در تنظیم هیجان بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 315-332]
-
درد مزمن
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر میزان افسردگی و دردهای مزمن در زنان مورد همسرآزاری [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 355-374]
-
درگیرسازی شناختی
تلفیق فناوری در روش آموزش ایفای نقش و تأثیر آن بر درگیرسازی شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 351-368]
-
درگیری تحصیلی
مدل درگیری تحصیلی بر اساس سرمایه روانشناختی با میانجیگری خودتعیینگری [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 59-80]
-
درمان
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر نگرش کژکار، اضطراب سلامت، بهزیستی روانشناختی و تصویر بدنی در زنان تحت عمل ماستکتومی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 285-314]
-
درمان تلفیقی پذیرش و تعهد و شناختی-رفتاری
اثربخشی درمان تلفیقی پذیرش و تعهد و شناختی-رفتاری بر وسوسه مصرف و پیشگیری از عود در معتادان خودمعرف مراکز ترک اعتیاد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 369-392]
-
درمان کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر باور تحصیلی، تنظیم هیجانی و سازگاری تحصیلی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 261-284]
-
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر باور تحصیلی، تنظیم هیجانی و سازگاری تحصیلی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 261-284]
-
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر میزان افسردگی و دردهای مزمن در زنان مورد همسرآزاری [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 355-374]
-
درمان مشترک جنسی
اثربخشی مداخله تلفیقی درمان مشترک جنسی و الگوی ارتباطی ستیر بر عزتنفس و صمیمیت زناشویی زوجین دارای نارضایتی جنسی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 331-350]
-
دشواری در تنظیم هیجان
الگوی علّی رابطه سبکهای دلبستگی و شدت درد با میانجیگری طرحوارههای ناسازگار اولیه و دشواری در تنظیم هیجان بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 315-332]
-
دلبستگی به خدا
رابطه علّی هوش معنوی و هوش اخلاقی با دلبستگی به خدا از طریق تصویر فرد از خدا در دانشجویان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 205-222]
-
دیابت نوع 2
اثر دو داروی مکمل ترکیبی گیاهی بر کیفیت زندگی مرتبط با سلامت در بیماران دیابت نوع 2 [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
ذ
-
ذهنآگاهی
مقایسه اثربخشی درمان شناختی – رفتاری هیجانمدار با شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر تصویر بدنی و نظمجویی شناختی هیجان در دختران نوجوان خواهان جراحی زیبایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 19-36]
-
ذهنآگاهی
نقش میانجی بهزیستی روانشناختی در رابطه بین ذهنآگاهی و خردمندی در مدافعان سلامت مبارز با بحران کرونا ویروسها [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 163-182]
-
ذهنآگاهی
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر نگرش کژکار، اضطراب سلامت، بهزیستی روانشناختی و تصویر بدنی در زنان تحت عمل ماستکتومی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 285-314]
-
ذهنآگاهی
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر میزان افسردگی و دردهای مزمن در زنان مورد همسرآزاری [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 355-374]
ر
-
رابطۀ مادر- کودک
فهم مردمنگارانهی تکیهگاهسازی شناختی در مادران ایرانی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 261-280]
-
راهبردهای مقابله
مطالعه کیفی راهبردهای مقابله با بحران میانسالی در میانسالان شهر تهران [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 121-144]
-
رضایت از زندگی
ارتباط صمیمیت زناشویی و رضایت از زندگی با میانجیگری عشق، سازگاری زوجی و رضایت زناشویی در کارکنان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 37-58]
-
رضایت جنسی
پیشبینی کارکرد خانواده بر اساس کنترل تفکر منفی و استرس والدگری با نقش میانجی رضایت جنسی: ارائه مدل در والدین کودکان با اختلال یادگیری [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 17-36]
-
رضایت زناشویی
ارتباط صمیمیت زناشویی و رضایت از زندگی با میانجیگری عشق، سازگاری زوجی و رضایت زناشویی در کارکنان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 37-58]
-
رفتاردرمانی دیالکتیکی
اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر ضرب و جرح خویشتن و تحمل پریشانی در نوجوانان با سابقه رفتارهای خودآسیب رسان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 145-162]
ز
-
زنان
مروری بر ترس از موفقیت زنان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 333-354]
-
زنان نابارور
مدل پیشبینی پریشانی روانشناختی بر اساس تنظیم هیجانی با میانجیگری سازگاری با ناباروری در زنان نابارور [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 223-244]
س
-
ساختارهای مغزی
مقایسه میزان فعالیت ساختارهای مغزی مهارتهای خواندن، نوشتن و صحبت کردن در افراد با هوشکلامی خیلی بالا و خیلی پایین با استفاده از تصویرسازی تشدید مغناطیس کارکردی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 303-314]
-
سازگاری
مدلیابی اعتیاد به بازیهای آنلاین بر اساس مهارتهای ارتباطی و احساس تنهایی با میانجیگری سازگاری در میان نوجوانان در دوران همهگیری کووید-19 [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 105-120]
-
سازگاری با ناباروری
مدل پیشبینی پریشانی روانشناختی بر اساس تنظیم هیجانی با میانجیگری سازگاری با ناباروری در زنان نابارور [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 223-244]
-
سازگاری تحصیلی
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر باور تحصیلی، تنظیم هیجانی و سازگاری تحصیلی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 261-284]
-
سازگاری زوجی
ارتباط صمیمیت زناشویی و رضایت از زندگی با میانجیگری عشق، سازگاری زوجی و رضایت زناشویی در کارکنان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 37-58]
-
سبک برخورد والدین
رابطه منشهای اخلاقی والدین با مهارتهای اجتماعی فرزندان: نقش واسطهای سبکهای والدین در برخورد با هیجانات منفی کودکان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 375-394]
-
سبکهای دلبستگی
الگوی علّی رابطه سبکهای دلبستگی و شدت درد با میانجیگری طرحوارههای ناسازگار اولیه و دشواری در تنظیم هیجان بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 315-332]
-
سبکهای دلبستگی
پیشبینی اختلال اضطراب فراگیر بر اساس سبکهای دلبستگی با واسطهگری طرحوارههای ناسازگار اولیه در نوجوانان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 121-138]
-
سبکهای دلبستگی
روابط ساختاری نشانههای اختلال شخصیت مرزی و سبکهای دلبستگی با نشانههای وسواس به واسطه تنظیم هیجانی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 395-416]
-
سرسختی روانشناختی
بررسی رابطه ترس از کووید-19 و بهزیستی روانشناختی با میانجیگری سرسختی روانشناختی و حمایت اجتماعی در دانشجویان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 37-58]
-
سرمایه روانشناختی
مدل درگیری تحصیلی بر اساس سرمایه روانشناختی با میانجیگری خودتعیینگری [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 59-80]
ش
-
شدت درد
الگوی علّی رابطه سبکهای دلبستگی و شدت درد با میانجیگری طرحوارههای ناسازگار اولیه و دشواری در تنظیم هیجان بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 315-332]
-
شناختی-رفتاری هیجانمدار
مقایسه اثربخشی درمان شناختی – رفتاری هیجانمدار با شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر تصویر بدنی و نظمجویی شناختی هیجان در دختران نوجوان خواهان جراحی زیبایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 19-36]
-
شنبلیله
اثر دو داروی مکمل ترکیبی گیاهی بر کیفیت زندگی مرتبط با سلامت در بیماران دیابت نوع 2 [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
ص
-
صحبت کردن
مقایسه میزان فعالیت ساختارهای مغزی مهارتهای خواندن، نوشتن و صحبت کردن در افراد با هوشکلامی خیلی بالا و خیلی پایین با استفاده از تصویرسازی تشدید مغناطیس کارکردی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 303-314]
-
صمیمت زناشویی
اثربخشی مداخله تلفیقی درمان مشترک جنسی و الگوی ارتباطی ستیر بر عزتنفس و صمیمیت زناشویی زوجین دارای نارضایتی جنسی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 331-350]
-
صمیمت زناشویی
ارتباط صمیمیت زناشویی و رضایت از زندگی با میانجیگری عشق، سازگاری زوجی و رضایت زناشویی در کارکنان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 37-58]
ط
-
طرحوارهدرمانی
مدل پیامدهای تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه با توجه به اثرات روابط معلم- شاگرد و معلم-والدین با نقش میانجی آگاهی فراشناختی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 79-104]
-
طرحوارههای ناسازگار اولیه
مدل پیامدهای تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه با توجه به اثرات روابط معلم- شاگرد و معلم-والدین با نقش میانجی آگاهی فراشناختی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 79-104]
-
طرحوارههای ناسازگار اولیه
الگوی علّی رابطه سبکهای دلبستگی و شدت درد با میانجیگری طرحوارههای ناسازگار اولیه و دشواری در تنظیم هیجان بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 315-332]
-
طرحوارههای ناسازگاراولیه
پیشبینی اختلال اضطراب فراگیر بر اساس سبکهای دلبستگی با واسطهگری طرحوارههای ناسازگار اولیه در نوجوانان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 121-138]
ع
ف
-
فراشناخت
مقایسه اثربخشی درمان فعالسازی رفتاری و درمان فراشناختی بر فرسودگی شغلی کارکنان پزشکی قانونی مشهد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 315-330]
-
فرسودگی شغل
مقایسه اثربخشی درمان فعالسازی رفتاری و درمان فراشناختی بر فرسودگی شغلی کارکنان پزشکی قانونی مشهد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 315-330]
-
فرهنگ ایرانی
فهم مردمنگارانهی تکیهگاهسازی شناختی در مادران ایرانی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 261-280]
-
فعالسازی رفتاری
مقایسه اثربخشی درمان فعالسازی رفتاری و درمان فراشناختی بر فرسودگی شغلی کارکنان پزشکی قانونی مشهد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 315-330]
-
فیلم
تلفیق فناوری در روش آموزش ایفای نقش و تأثیر آن بر درگیرسازی شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 351-368]
ق
-
قدردانی
نقش ابعاد حمایت اجتماعی در بهزیستی دانشآموزان دبیرستانی با واسطهگری قدردانی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 245-260]
ک
-
کارکرد خانواده
پیشبینی کارکرد خانواده بر اساس کنترل تفکر منفی و استرس والدگری با نقش میانجی رضایت جنسی: ارائه مدل در والدین کودکان با اختلال یادگیری [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 17-36]
-
کروناویروس
نقش میانجی بهزیستی روانشناختی در رابطه بین ذهنآگاهی و خردمندی در مدافعان سلامت مبارز با بحران کرونا ویروسها [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 163-182]
-
کفایت روانسنجی
ویژگیهای روانسنجی ابزار والدگری هلیکوپتری فرم کوتاه در نوجوانان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 59-78]
-
کمال گرایی
اثربخشی آموزش تابآوری به روش پنسیلوانیا بر علایم اهمالکاری تحصیلی و اضطراب نوجوانان تیزهوش کمالگرا [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 99-120]
-
کنترل تفکر منفی
پیشبینی کارکرد خانواده بر اساس کنترل تفکر منفی و استرس والدگری با نقش میانجی رضایت جنسی: ارائه مدل در والدین کودکان با اختلال یادگیری [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 17-36]
-
کووید-19
مدلیابی اعتیاد به بازیهای آنلاین بر اساس مهارتهای ارتباطی و احساس تنهایی با میانجیگری سازگاری در میان نوجوانان در دوران همهگیری کووید-19 [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 105-120]
-
کیفیت زندگی
اثر دو داروی مکمل ترکیبی گیاهی بر کیفیت زندگی مرتبط با سلامت در بیماران دیابت نوع 2 [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
م
-
مادران ایرانی
فهم مردمنگارانهی تکیهگاهسازی شناختی در مادران ایرانی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 261-280]
-
مداخله تلفیقی
اثربخشی مداخله تلفیقی مبتنی بر مصاحبه انگیزشی و مهارتهای فراشناختی بر اهمالکاری تحصیلی، تابآوری تحصیلی و انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان با سابقه مدرسهگریزی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 281-302]
-
مدافعان سلامت
نقش میانجی بهزیستی روانشناختی در رابطه بین ذهنآگاهی و خردمندی در مدافعان سلامت مبارز با بحران کرونا ویروسها [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 163-182]
-
مدرسهگریزی
اثربخشی مداخله تلفیقی مبتنی بر مصاحبه انگیزشی و مهارتهای فراشناختی بر اهمالکاری تحصیلی، تابآوری تحصیلی و انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان با سابقه مدرسهگریزی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 281-302]
-
مربیان پیشدبستانی
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مسئولیتپذیری و مهارتهای مقابلهای مربیان پیشدبستانی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 165-182]
-
مسئولیتپذیری
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مسئولیتپذیری و مهارتهای مقابلهای مربیان پیشدبستانی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 165-182]
-
مشکلات روانی- اجتماعی
تجربه زیسته مشکلات روانی- اجتماعی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری شهر تهران [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]
-
مطالعه کیفی
تجربه زیسته روانی و اجتماعی پسران از بلوغ جنسی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 139-164]
-
منش اخلاقی
رابطه منشهای اخلاقی والدین با مهارتهای اجتماعی فرزندان: نقش واسطهای سبکهای والدین در برخورد با هیجانات منفی کودکان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 375-394]
-
مهارت اجتماعی
رابطه منشهای اخلاقی والدین با مهارتهای اجتماعی فرزندان: نقش واسطهای سبکهای والدین در برخورد با هیجانات منفی کودکان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 375-394]
-
مهارتهای ارتباطی
مدلیابی اعتیاد به بازیهای آنلاین بر اساس مهارتهای ارتباطی و احساس تنهایی با میانجیگری سازگاری در میان نوجوانان در دوران همهگیری کووید-19 [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 105-120]
-
مهارتهای مقابلهای
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مسئولیتپذیری و مهارتهای مقابلهای مربیان پیشدبستانی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 165-182]
-
موفقیت
مروری بر ترس از موفقیت زنان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 333-354]
ن
-
نشانههای شخصیت مرزی
روابط ساختاری نشانههای اختلال شخصیت مرزی و سبکهای دلبستگی با نشانههای وسواس به واسطه تنظیم هیجانی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 395-416]
-
نشانههای وسواس
روابط ساختاری نشانههای اختلال شخصیت مرزی و سبکهای دلبستگی با نشانههای وسواس به واسطه تنظیم هیجانی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 395-416]
-
نگرش کژکار
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر نگرش کژکار، اضطراب سلامت، بهزیستی روانشناختی و تصویر بدنی در زنان تحت عمل ماستکتومی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 285-314]
-
نواجوانان دختر
ویژگیهای روانسنجی ابزار والدگری هلیکوپتری فرم کوتاه در نوجوانان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 59-78]
-
نوجوانان
پیشبینی اختلال اضطراب فراگیر بر اساس سبکهای دلبستگی با واسطهگری طرحوارههای ناسازگار اولیه در نوجوانان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 121-138]
-
نوجوانان تیزهوش
اثربخشی آموزش تابآوری به روش پنسیلوانیا بر علایم اهمالکاری تحصیلی و اضطراب نوجوانان تیزهوش کمالگرا [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 99-120]
-
نوجوانی
نقش ابعاد حمایت اجتماعی در بهزیستی دانشآموزان دبیرستانی با واسطهگری قدردانی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 245-260]
-
نوشتن
مقایسه میزان فعالیت ساختارهای مغزی مهارتهای خواندن، نوشتن و صحبت کردن در افراد با هوشکلامی خیلی بالا و خیلی پایین با استفاده از تصویرسازی تشدید مغناطیس کارکردی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 303-314]
و
-
والدگری هلیکوپتری
ویژگیهای روانسنجی ابزار والدگری هلیکوپتری فرم کوتاه در نوجوانان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 59-78]
-
وسوسه مصرف
اثربخشی درمان تلفیقی پذیرش و تعهد و شناختی-رفتاری بر وسوسه مصرف و پیشگیری از عود در معتادان خودمعرف مراکز ترک اعتیاد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 369-392]
-
وضعیت گلایسمیک
اثر دو داروی مکمل ترکیبی گیاهی بر کیفیت زندگی مرتبط با سلامت در بیماران دیابت نوع 2 [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
ه
-
همسرآزاری
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر میزان افسردگی و دردهای مزمن در زنان مورد همسرآزاری [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 355-374]
-
هوش اخلاقی
رابطه علّی هوش معنوی و هوش اخلاقی با دلبستگی به خدا از طریق تصویر فرد از خدا در دانشجویان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 205-222]
-
هوش اخلاقی
واکاوی مفهوم هوش اخلاقی از منظر دانشجویان مقطع دکتری مشاوره: یک پژوهش کیفی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 203-222]
-
هوش کلامی
مقایسه میزان فعالیت ساختارهای مغزی مهارتهای خواندن، نوشتن و صحبت کردن در افراد با هوشکلامی خیلی بالا و خیلی پایین با استفاده از تصویرسازی تشدید مغناطیس کارکردی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 303-314]
-
هوش معنوی
رابطه علّی هوش معنوی و هوش اخلاقی با دلبستگی به خدا از طریق تصویر فرد از خدا در دانشجویان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 205-222]
-
هوش هیجانی
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مسئولیتپذیری و مهارتهای مقابلهای مربیان پیشدبستانی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 165-182]
-
هویت اخلاقی
آزمودن مدل بهزیستی روانشناختی مبتی بر هویت اخلاقی و تحمل آشفتگی با میانجیگری تابآوری در دانشآموزان دختر [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 183-202]