آ

  • آموزش مهارت‌های ارتباط مقایسه اثربخشی آموزش گروهی والدگری مثبت و مهارت‌های ارتباط مؤثر با همسر بر اهمال‌کاری و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 223-240]

  • آموزش والدگری مثبت مقایسه اثربخشی آموزش گروهی والدگری مثبت و مهارت‌های ارتباط مؤثر با همسر بر اهمال‌کاری و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 223-240]

ا

  • اجتماعی‌سازی هیجانی رابطه منش‌های اخلاقی والدین با مهارت‌های اجتماعی فرزندان: نقش واسطه‌ای سبک‌های والدین در برخورد با هیجانات منفی کودکان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 375-394]

  • احساس تنهایی مدل‌یابی اعتیاد به بازی‌های آنلاین بر اساس مهارت‌های ارتباطی و احساس تنهایی با میانجی‌گری سازگاری در میان نوجوانان در دوران همه‌گیری کووید-19 [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 105-120]

  • اختلالات رفتاری- هیجانی ارزیابی مدل ساختاری تبیین اختلالات رفتاری و هیجانی در کودکان آزاردیده بر اساس انعطاف‌پذیری شناختی و تجارب نامطلوب دوران کودکی والدین با میانجی‌گری خودپنداره شخصی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 240-260]

  • اختلال نقص توجه اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز بر توجه و الگوی الکتروانسفالوگرافی کودکان دارای اختلال نقص توجه [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 81-98]

  • اختلال یادگیری پیش‌بینی کارکرد خانواده بر اساس کنترل تفکر منفی و استرس والدگری با نقش میانجی رضایت جنسی: ارائه مدل در والدین کودکان با اختلال یادگیری [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 17-36]

  • اختلال یادگیری تجربه زیسته مشکلات روانی- اجتماعی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری شهر تهران [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]

  • اخلاق واکاوی مفهوم هوش اخلاقی از منظر دانشجویان مقطع دکتری مشاوره: یک پژوهش کیفی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 203-222]

  • ادراک ویژگی‌های روان‌سنجی ابزار والدگری هلیکوپتری فرم کوتاه در نوجوانان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 59-78]

  • استرس والدگری پیش‌بینی کارکرد خانواده بر اساس کنترل تفکر منفی و استرس والدگری با نقش میانجی رضایت جنسی: ارائه مدل در والدین کودکان با اختلال یادگیری [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 17-36]

  • اضطراب اثر‌بخشی آموزش تاب‌آوری به روش پنسیلوانیا بر علایم اهمال‌کاری تحصیلی و اضطراب نوجوانان تیزهوش کمال‌گرا [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 99-120]

  • اضطراب سلامت مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر نگرش کژکار، اضطراب سلامت، بهزیستی روانشناختی و تصویر بدنی در زنان تحت عمل ماستکتومی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 285-314]

  • اضطراب فراگیر پیش‌بینی اختلال اضطراب فراگیر بر اساس سبک‌های دلبستگی با واسطه‌گری طرحواره‌های ناسازگار اولیه در نوجوانان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 121-138]

  • اضطراب کرونا نقش واسطه‌ای خودکارآمدی عمومی و تحمل پریشانی در رابطه بین امید به زندگی و اضطراب کرونا در بزرگسالان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 183-204]

  • اعتیاد اثربخشی درمان تلفیقی پذیرش و تعهد و شناختی-رفتاری بر وسوسه مصرف و پیشگیری از عود در معتادان خودمعرف مراکز ترک اعتیاد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 369-392]

  • افسردگی مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر میزان افسردگی و دردهای مزمن در زنان مورد همسرآزاری [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 355-374]

  • الکتروانسفالوگرافی اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز بر توجه و الگوی الکتروانسفالوگرافی کودکان دارای اختلال نقص توجه [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 81-98]

  • الگوی ارتباطی ستیر اثربخشی مداخله تلفیقی درمان مشترک جنسی و الگوی ارتباطی ستیر بر عزت‌نفس و صمیمیت زناشویی زوجین دارای نارضایتی جنسی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 331-350]

  • امید به زندگی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی عمومی و تحمل پریشانی در رابطه بین امید به زندگی و اضطراب کرونا در بزرگسالان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 183-204]

  • انعطاف‌پذیری شناختی ارزیابی مدل ساختاری تبیین اختلالات رفتاری و هیجانی در کودکان آزاردیده بر اساس انعطاف‌پذیری شناختی و تجارب نامطلوب دوران کودکی والدین با میانجی‌گری خودپنداره شخصی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 240-260]

  • انگیزش پیشرفت تحصیلی اثربخشی مداخله تلفیقی مبتنی بر مصاحبه انگیزشی و مهارت‌های فراشناختی بر اهمال‌کاری تحصیلی، تاب‌آوری تحصیلی و انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان با سابقه مدرسه‌گریزی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 281-302]

  • انگیزش تحصیلی مقایسه اثربخشی آموزش گروهی والدگری مثبت و مهارت‌های ارتباط مؤثر با همسر بر اهمال‌کاری و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 223-240]

  • اهمال‌کاری اثر‌بخشی آموزش تاب‌آوری به روش پنسیلوانیا بر علایم اهمال‌کاری تحصیلی و اضطراب نوجوانان تیزهوش کمال‌گرا [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 99-120]

  • اهمال‌کاری تحصیلی مقایسه اثربخشی آموزش گروهی والدگری مثبت و مهارت‌های ارتباط مؤثر با همسر بر اهمال‌کاری و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 223-240]

  • اهمال‌کاری تحصیلی اثربخشی مداخله تلفیقی مبتنی بر مصاحبه انگیزشی و مهارت‌های فراشناختی بر اهمال‌کاری تحصیلی، تاب‌آوری تحصیلی و انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان با سابقه مدرسه‌گریزی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 281-302]

  • ایفای نقش تلفیق فناوری در روش آموزش ایفای نقش و تأثیر آن بر درگیرسازی شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 351-368]

ب

  • بازی‌های آنلاین مدل‌یابی اعتیاد به بازی‌های آنلاین بر اساس مهارت‌های ارتباطی و احساس تنهایی با میانجی‌گری سازگاری در میان نوجوانان در دوران همه‌گیری کووید-19 [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 105-120]

  • باور تحصیلی مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر باور تحصیلی، تنظیم هیجانی و سازگاری تحصیلی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 261-284]

  • باورهای غیرمنطقی مدل پیامدهای تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه با توجه به اثرات روابط معلم- شاگرد و معلم-والدین با نقش میانجی آگاهی فراشناختی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 79-104]

  • بحران میان‌سالی مطالعه کیفی راهبردهای مقابله با بحران میان‌سالی در میان‌سالان شهر تهران [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 121-144]

  • بحران‌های موضوع محور میان‌سالی مطالعه کیفی راهبردهای مقابله با بحران میان‌سالی در میان‌سالان شهر تهران [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 121-144]

  • بربرین اثر دو داروی مکمل ترکیبی گیاهی بر کیفیت زندگی مرتبط با سلامت در بیماران دیابت نوع 2 [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]

  • برنامه کاهش استرس مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر نگرش کژکار، اضطراب سلامت، بهزیستی روانشناختی و تصویر بدنی در زنان تحت عمل ماستکتومی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 285-314]

  • بلوغ پسران تجربه زیسته روانی و اجتماعی پسران از بلوغ جنسی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 139-164]

  • بهزیستی ‌‌‌روان‌شناختی آزمودن مدل بهزیستی روان‌شناختی مبتی بر هویت اخلاقی و تحمل آشفتگی با میانجی‌گری تاب‌آوری در دانش‌آموزان دختر [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 183-202]

  • بهزیستی روان‌شناختی بررسی رابطه ترس از کووید-19 و بهزیستی روان‌شناختی با میانجی‌گری سرسختی روان‌شناختی و حمایت اجتماعی در دانشجویان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 37-58]

  • بهزیستی روان‌شناختی نقش میانجی بهزیستی روان‌شناختی در رابطه بین ذهن‌آگاهی و خردمندی در مدافعان سلامت مبارز با بحران کرونا ویروس‌ها [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 163-182]

  • بهزیستی روانشناختی مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر نگرش کژکار، اضطراب سلامت، بهزیستی روانشناختی و تصویر بدنی در زنان تحت عمل ماستکتومی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 285-314]

  • بهزیستی روانی نقش ابعاد حمایت اجتماعی در بهزیستی دانش‌آموزان دبیرستانی با واسطه‌گری قدردانی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 245-260]

پ

  • پدیدار شناسی واکاوی مفهوم هوش اخلاقی از منظر دانشجویان مقطع دکتری مشاوره: یک پژوهش کیفی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 203-222]

  • پریشانی روان‌شناختی مدل پیش‌بینی پریشانی روان‌شناختی بر اساس تنظیم هیجانی با میانجی‌گری سازگاری با ناباروری در زنان نابارور [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 223-244]

  • پزشکی قانونی مقایسه اثربخشی درمان فعال‌سازی رفتاری و درمان فراشناختی بر فرسودگی شغلی کارکنان پزشکی قانونی مشهد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 315-330]

  • پیشگیری از عود اثربخشی درمان تلفیقی پذیرش و تعهد و شناختی-رفتاری بر وسوسه مصرف و پیشگیری از عود در معتادان خودمعرف مراکز ترک اعتیاد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 369-392]

ت

  • تاب‌آوری آزمودن مدل بهزیستی روان‌شناختی مبتی بر هویت اخلاقی و تحمل آشفتگی با میانجی‌گری تاب‌آوری در دانش‌آموزان دختر [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 183-202]

  • تاب آوری پنسیلوانیا اثر‌بخشی آموزش تاب‌آوری به روش پنسیلوانیا بر علایم اهمال‌کاری تحصیلی و اضطراب نوجوانان تیزهوش کمال‌گرا [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 99-120]

  • تاب‌آوری تحصیلی اثربخشی مداخله تلفیقی مبتنی بر مصاحبه انگیزشی و مهارت‌های فراشناختی بر اهمال‌کاری تحصیلی، تاب‌آوری تحصیلی و انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان با سابقه مدرسه‌گریزی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 281-302]

  • تتنظیم هیجان روابط ساختاری نشانه‌های اختلال شخصیت مرزی و سبک‌های دلبستگی با نشانه‌های وسواس به واسطه تنظیم هیجانی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 395-416]

  • تجارب منفی دوران کودکی ارزیابی مدل ساختاری تبیین اختلالات رفتاری و هیجانی در کودکان آزاردیده بر اساس انعطاف‌پذیری شناختی و تجارب نامطلوب دوران کودکی والدین با میانجی‌گری خودپنداره شخصی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 240-260]

  • تجربة زیسته تجربه زیسته روانی و اجتماعی پسران از بلوغ جنسی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 139-164]

  • تجربه زیسته تجربه زیسته مشکلات روانی- اجتماعی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری شهر تهران [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]

  • تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز بر توجه و الگوی الکتروانسفالوگرافی کودکان دارای اختلال نقص توجه [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 81-98]

  • تحمل آشفتگی آزمودن مدل بهزیستی روان‌شناختی مبتی بر هویت اخلاقی و تحمل آشفتگی با میانجی‌گری تاب‌آوری در دانش‌آموزان دختر [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 183-202]

  • تحمل پریشانی اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر ضرب و جرح خویشتن و تحمل پریشانی در نوجوانان با سابقه رفتارهای خودآسیب رسان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 145-162]

  • تحمل پریشانی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی عمومی و تحمل پریشانی در رابطه بین امید به زندگی و اضطراب کرونا در بزرگسالان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 183-204]

  • ترس از موفقیت مروری بر ترس از موفقیت زنان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 333-354]

  • ترس از ویروس کرونا بررسی رابطه ترس از کووید-19 و بهزیستی روان‌شناختی با میانجی‌گری سرسختی روان‌شناختی و حمایت اجتماعی در دانشجویان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 37-58]

  • تصویر بدنی مقایسه اثربخشی درمان شناختی – رفتاری هیجان‌مدار با شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر تصویر بدنی و نظم‌جویی شناختی هیجان در دختران نوجوان خواهان جراحی زیبایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 19-36]

  • تصویر‌سازی تشدید مغناطیسی کارکردی مقایسه‌ میزان فعالیت ساختارهای مغزی مهارت‌های خواندن، نوشتن و صحبت کردن در افراد با هوش‌کلامی خیلی بالا و خیلی پایین با استفاده از تصویرسازی تشدید مغناطیس کارکردی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 303-314]

  • تصویر فرد از خدا رابطه علّی هوش معنوی و هوش اخلاقی با دلبستگی به خدا از طریق تصویر فرد از خدا در دانشجویان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 205-222]

  • تعارض زناشویی مدل پیامدهای تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه با توجه به اثرات روابط معلم- شاگرد و معلم-والدین با نقش میانجی آگاهی فراشناختی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 79-104]

  • تکیه‌گاه‌سازی شناختی فهم مردم‌نگارانه‌ی تکیه‌گاه‌سازی شناختی در مادران ایرانی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 261-280]

  • تلفیق فناوری تلفیق فناوری در روش آموزش ایفای نقش و تأثیر آن بر درگیرسازی شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 351-368]

  • تنظیم هیجان مقایسه اثربخشی درمان شناختی – رفتاری هیجان‌مدار با شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر تصویر بدنی و نظم‌جویی شناختی هیجان در دختران نوجوان خواهان جراحی زیبایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 19-36]

  • تنظیم هیجانی مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر باور تحصیلی، تنظیم هیجانی و سازگاری تحصیلی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 261-284]

  • تنظیم هیجانی مدل پیش‌بینی پریشانی روان‌شناختی بر اساس تنظیم هیجانی با میانجی‌گری سازگاری با ناباروری در زنان نابارور [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 223-244]

ح

  • حمایت اجتماعی بررسی رابطه ترس از کووید-19 و بهزیستی روان‌شناختی با میانجی‌گری سرسختی روان‌شناختی و حمایت اجتماعی در دانشجویان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 37-58]

  • حمایت اجتماعی نقش ابعاد حمایت اجتماعی در بهزیستی دانش‌آموزان دبیرستانی با واسطه‌گری قدردانی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 245-260]

خ

  • خردمندی نقش میانجی بهزیستی روان‌شناختی در رابطه بین ذهن‌آگاهی و خردمندی در مدافعان سلامت مبارز با بحران کرونا ویروس‌ها [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 163-182]

  • خواندن مقایسه‌ میزان فعالیت ساختارهای مغزی مهارت‌های خواندن، نوشتن و صحبت کردن در افراد با هوش‌کلامی خیلی بالا و خیلی پایین با استفاده از تصویرسازی تشدید مغناطیس کارکردی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 303-314]

  • خودآسیب رسانی اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر ضرب و جرح خویشتن و تحمل پریشانی در نوجوانان با سابقه رفتارهای خودآسیب رسان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 145-162]

  • خودپنداره ارزیابی مدل ساختاری تبیین اختلالات رفتاری و هیجانی در کودکان آزاردیده بر اساس انعطاف‌پذیری شناختی و تجارب نامطلوب دوران کودکی والدین با میانجی‌گری خودپنداره شخصی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 240-260]

  • خودتعیین‌گری مدل درگیری تحصیلی بر اساس سرمایه روان‌شناختی با میانجی‌گری خودتعیین‌گری [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 59-80]

  • خودتنظیمی هیجانی مدل پیامدهای تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه با توجه به اثرات روابط معلم- شاگرد و معلم-والدین با نقش میانجی آگاهی فراشناختی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 79-104]

  • خودکارآمدی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی عمومی و تحمل پریشانی در رابطه بین امید به زندگی و اضطراب کرونا در بزرگسالان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 183-204]

  • خودکارآمدی تحصیلی تلفیق فناوری در روش آموزش ایفای نقش و تأثیر آن بر درگیرسازی شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 351-368]

د

  • دانش‌آموزان مدل درگیری تحصیلی بر اساس سرمایه روان‌شناختی با میانجی‌گری خودتعیین‌گری [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 59-80]

  • دانش‌آموزان پسر مقایسه اثربخشی آموزش گروهی والدگری مثبت و مهارت‌های ارتباط مؤثر با همسر بر اهمال‌کاری و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 223-240]

  • دانشجویان مشاوره واکاوی مفهوم هوش اخلاقی از منظر دانشجویان مقطع دکتری مشاوره: یک پژوهش کیفی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 203-222]

  • درد مزمن الگوی علّی رابطه سبک‌های دلبستگی و شدت درد با میانجی‌گری طرحواره‌های ناسازگار اولیه و دشواری در تنظیم هیجان بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 315-332]

  • درد مزمن مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر میزان افسردگی و دردهای مزمن در زنان مورد همسرآزاری [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 355-374]

  • درگیرسازی شناختی تلفیق فناوری در روش آموزش ایفای نقش و تأثیر آن بر درگیرسازی شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 351-368]

  • درگیری تحصیلی مدل درگیری تحصیلی بر اساس سرمایه روان‌شناختی با میانجی‌گری خودتعیین‌گری [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 59-80]

  • درمان مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر نگرش کژکار، اضطراب سلامت، بهزیستی روانشناختی و تصویر بدنی در زنان تحت عمل ماستکتومی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 285-314]

  • درمان تلفیقی پذیرش و تعهد و شناختی-رفتاری اثربخشی درمان تلفیقی پذیرش و تعهد و شناختی-رفتاری بر وسوسه مصرف و پیشگیری از عود در معتادان خودمعرف مراکز ترک اعتیاد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 369-392]

  • درمان کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر باور تحصیلی، تنظیم هیجانی و سازگاری تحصیلی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 261-284]

  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر باور تحصیلی، تنظیم هیجانی و سازگاری تحصیلی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 261-284]

  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر میزان افسردگی و دردهای مزمن در زنان مورد همسرآزاری [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 355-374]

  • درمان مشترک جنسی اثربخشی مداخله تلفیقی درمان مشترک جنسی و الگوی ارتباطی ستیر بر عزت‌نفس و صمیمیت زناشویی زوجین دارای نارضایتی جنسی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 331-350]

  • دشواری در تنظیم هیجان الگوی علّی رابطه سبک‌های دلبستگی و شدت درد با میانجی‌گری طرحواره‌های ناسازگار اولیه و دشواری در تنظیم هیجان بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 315-332]

  • دلبستگی به خدا رابطه علّی هوش معنوی و هوش اخلاقی با دلبستگی به خدا از طریق تصویر فرد از خدا در دانشجویان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 205-222]

  • دیابت نوع 2 اثر دو داروی مکمل ترکیبی گیاهی بر کیفیت زندگی مرتبط با سلامت در بیماران دیابت نوع 2 [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]

ذ

  • ذهن‌آگاهی مقایسه اثربخشی درمان شناختی – رفتاری هیجان‌مدار با شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر تصویر بدنی و نظم‌جویی شناختی هیجان در دختران نوجوان خواهان جراحی زیبایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 19-36]

  • ذهن‌آگاهی نقش میانجی بهزیستی روان‌شناختی در رابطه بین ذهن‌آگاهی و خردمندی در مدافعان سلامت مبارز با بحران کرونا ویروس‌ها [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 163-182]

  • ذهن‌آگاهی مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر نگرش کژکار، اضطراب سلامت، بهزیستی روانشناختی و تصویر بدنی در زنان تحت عمل ماستکتومی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 285-314]

  • ذهن‌آگاهی مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر میزان افسردگی و دردهای مزمن در زنان مورد همسرآزاری [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 355-374]

ر

  • رابطۀ مادر- کودک فهم مردم‌نگارانه‌ی تکیه‌گاه‌سازی شناختی در مادران ایرانی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 261-280]

  • راهبردهای مقابله مطالعه کیفی راهبردهای مقابله با بحران میان‌سالی در میان‌سالان شهر تهران [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 121-144]

  • رضایت از زندگی ارتباط صمیمیت زناشویی و رضایت از زندگی با میانجی‌گری عشق، سازگاری زوجی و رضایت زناشویی در کارکنان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 37-58]

  • رضایت جنسی پیش‌بینی کارکرد خانواده بر اساس کنترل تفکر منفی و استرس والدگری با نقش میانجی رضایت جنسی: ارائه مدل در والدین کودکان با اختلال یادگیری [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 17-36]

  • رضایت زناشویی ارتباط صمیمیت زناشویی و رضایت از زندگی با میانجی‌گری عشق، سازگاری زوجی و رضایت زناشویی در کارکنان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 37-58]

  • رفتاردرمانی دیالکتیکی اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر ضرب و جرح خویشتن و تحمل پریشانی در نوجوانان با سابقه رفتارهای خودآسیب رسان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 145-162]

ز

  • زنان مروری بر ترس از موفقیت زنان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 333-354]

  • زنان نابارور مدل پیش‌بینی پریشانی روان‌شناختی بر اساس تنظیم هیجانی با میانجی‌گری سازگاری با ناباروری در زنان نابارور [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 223-244]

س

  • ساختارهای مغزی مقایسه‌ میزان فعالیت ساختارهای مغزی مهارت‌های خواندن، نوشتن و صحبت کردن در افراد با هوش‌کلامی خیلی بالا و خیلی پایین با استفاده از تصویرسازی تشدید مغناطیس کارکردی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 303-314]

  • سازگاری مدل‌یابی اعتیاد به بازی‌های آنلاین بر اساس مهارت‌های ارتباطی و احساس تنهایی با میانجی‌گری سازگاری در میان نوجوانان در دوران همه‌گیری کووید-19 [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 105-120]

  • سازگاری با ناباروری مدل پیش‌بینی پریشانی روان‌شناختی بر اساس تنظیم هیجانی با میانجی‌گری سازگاری با ناباروری در زنان نابارور [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 223-244]

  • سازگاری تحصیلی مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر باور تحصیلی، تنظیم هیجانی و سازگاری تحصیلی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 261-284]

  • سازگاری زوجی ارتباط صمیمیت زناشویی و رضایت از زندگی با میانجی‌گری عشق، سازگاری زوجی و رضایت زناشویی در کارکنان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 37-58]

  • سبک برخورد والدین رابطه منش‌های اخلاقی والدین با مهارت‌های اجتماعی فرزندان: نقش واسطه‌ای سبک‌های والدین در برخورد با هیجانات منفی کودکان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 375-394]

  • سبک‌های دلبستگی الگوی علّی رابطه سبک‌های دلبستگی و شدت درد با میانجی‌گری طرحواره‌های ناسازگار اولیه و دشواری در تنظیم هیجان بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 315-332]

  • سبک‌های دلبستگی پیش‌بینی اختلال اضطراب فراگیر بر اساس سبک‌های دلبستگی با واسطه‌گری طرحواره‌های ناسازگار اولیه در نوجوانان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 121-138]

  • سبک‌های دلبستگی روابط ساختاری نشانه‌های اختلال شخصیت مرزی و سبک‌های دلبستگی با نشانه‌های وسواس به واسطه تنظیم هیجانی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 395-416]

  • سرسختی روان‌شناختی بررسی رابطه ترس از کووید-19 و بهزیستی روان‌شناختی با میانجی‌گری سرسختی روان‌شناختی و حمایت اجتماعی در دانشجویان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 37-58]

  • سرمایه روان‌شناختی مدل درگیری تحصیلی بر اساس سرمایه روان‌شناختی با میانجی‌گری خودتعیین‌گری [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 59-80]

ش

  • شدت درد الگوی علّی رابطه سبک‌های دلبستگی و شدت درد با میانجی‌گری طرحواره‌های ناسازگار اولیه و دشواری در تنظیم هیجان بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 315-332]

  • شناختی‌-رفتاری هیجان‌مدار مقایسه اثربخشی درمان شناختی – رفتاری هیجان‌مدار با شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر تصویر بدنی و نظم‌جویی شناختی هیجان در دختران نوجوان خواهان جراحی زیبایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 19-36]

  • شنبلیله اثر دو داروی مکمل ترکیبی گیاهی بر کیفیت زندگی مرتبط با سلامت در بیماران دیابت نوع 2 [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]

ص

  • صحبت کردن مقایسه‌ میزان فعالیت ساختارهای مغزی مهارت‌های خواندن، نوشتن و صحبت کردن در افراد با هوش‌کلامی خیلی بالا و خیلی پایین با استفاده از تصویرسازی تشدید مغناطیس کارکردی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 303-314]

  • صمیمت زناشویی اثربخشی مداخله تلفیقی درمان مشترک جنسی و الگوی ارتباطی ستیر بر عزت‌نفس و صمیمیت زناشویی زوجین دارای نارضایتی جنسی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 331-350]

  • صمیمت زناشویی ارتباط صمیمیت زناشویی و رضایت از زندگی با میانجی‌گری عشق، سازگاری زوجی و رضایت زناشویی در کارکنان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 37-58]

ط

  • طرحواره‌درمانی مدل پیامدهای تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه با توجه به اثرات روابط معلم- شاگرد و معلم-والدین با نقش میانجی آگاهی فراشناختی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 79-104]

  • طرحواره‌های ناسازگار اولیه مدل پیامدهای تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه با توجه به اثرات روابط معلم- شاگرد و معلم-والدین با نقش میانجی آگاهی فراشناختی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 79-104]

  • طرحواره‌های ناسازگار اولیه الگوی علّی رابطه سبک‌های دلبستگی و شدت درد با میانجی‌گری طرحواره‌های ناسازگار اولیه و دشواری در تنظیم هیجان بیماران مبتلا به درد مزمن [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 315-332]

  • طرحواره‌های ناسازگاراولیه پیش‌بینی اختلال اضطراب فراگیر بر اساس سبک‌های دلبستگی با واسطه‌گری طرحواره‌های ناسازگار اولیه در نوجوانان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 121-138]

ع

  • عزت‌نفس اثربخشی مداخله تلفیقی درمان مشترک جنسی و الگوی ارتباطی ستیر بر عزت‌نفس و صمیمیت زناشویی زوجین دارای نارضایتی جنسی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 331-350]

  • عشق ارتباط صمیمیت زناشویی و رضایت از زندگی با میانجی‌گری عشق، سازگاری زوجی و رضایت زناشویی در کارکنان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 37-58]

ف

  • فراشناخت مقایسه اثربخشی درمان فعال‌سازی رفتاری و درمان فراشناختی بر فرسودگی شغلی کارکنان پزشکی قانونی مشهد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 315-330]

  • فرسودگی شغل مقایسه اثربخشی درمان فعال‌سازی رفتاری و درمان فراشناختی بر فرسودگی شغلی کارکنان پزشکی قانونی مشهد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 315-330]

  • فرهنگ ایرانی فهم مردم‌نگارانه‌ی تکیه‌گاه‌سازی شناختی در مادران ایرانی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 261-280]

  • فعال‌سازی رفتاری مقایسه اثربخشی درمان فعال‌سازی رفتاری و درمان فراشناختی بر فرسودگی شغلی کارکنان پزشکی قانونی مشهد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 315-330]

  • فیلم تلفیق فناوری در روش آموزش ایفای نقش و تأثیر آن بر درگیرسازی شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 351-368]

ق

  • قدردانی نقش ابعاد حمایت اجتماعی در بهزیستی دانش‌آموزان دبیرستانی با واسطه‌گری قدردانی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 245-260]

ک

  • کارکرد خانواده پیش‌بینی کارکرد خانواده بر اساس کنترل تفکر منفی و استرس والدگری با نقش میانجی رضایت جنسی: ارائه مدل در والدین کودکان با اختلال یادگیری [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 17-36]

  • کروناویروس نقش میانجی بهزیستی روان‌شناختی در رابطه بین ذهن‌آگاهی و خردمندی در مدافعان سلامت مبارز با بحران کرونا ویروس‌ها [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 163-182]

  • کفایت روان‌سنجی ویژگی‌های روان‌سنجی ابزار والدگری هلیکوپتری فرم کوتاه در نوجوانان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 59-78]

  • کمال گرایی اثر‌بخشی آموزش تاب‌آوری به روش پنسیلوانیا بر علایم اهمال‌کاری تحصیلی و اضطراب نوجوانان تیزهوش کمال‌گرا [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 99-120]

  • کنترل تفکر منفی پیش‌بینی کارکرد خانواده بر اساس کنترل تفکر منفی و استرس والدگری با نقش میانجی رضایت جنسی: ارائه مدل در والدین کودکان با اختلال یادگیری [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 17-36]

  • کووید-19 مدل‌یابی اعتیاد به بازی‌های آنلاین بر اساس مهارت‌های ارتباطی و احساس تنهایی با میانجی‌گری سازگاری در میان نوجوانان در دوران همه‌گیری کووید-19 [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 105-120]

  • کیفیت زندگی اثر دو داروی مکمل ترکیبی گیاهی بر کیفیت زندگی مرتبط با سلامت در بیماران دیابت نوع 2 [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]

م

  • مادران ایرانی فهم مردم‌نگارانه‌ی تکیه‌گاه‌سازی شناختی در مادران ایرانی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 261-280]

  • مداخله تلفیقی اثربخشی مداخله تلفیقی مبتنی بر مصاحبه انگیزشی و مهارت‌های فراشناختی بر اهمال‌کاری تحصیلی، تاب‌آوری تحصیلی و انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان با سابقه مدرسه‌گریزی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 281-302]

  • مدافعان سلامت نقش میانجی بهزیستی روان‌شناختی در رابطه بین ذهن‌آگاهی و خردمندی در مدافعان سلامت مبارز با بحران کرونا ویروس‌ها [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 163-182]

  • مدرسه‌گریزی اثربخشی مداخله تلفیقی مبتنی بر مصاحبه انگیزشی و مهارت‌های فراشناختی بر اهمال‌کاری تحصیلی، تاب‌آوری تحصیلی و انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان با سابقه مدرسه‌گریزی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 281-302]

  • مربیان پیش‌دبستانی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مسئولیت‌پذیری و مهارت‌های مقابله‌ای مربیان پیش‌دبستانی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 165-182]

  • مسئولیت‌پذیری اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مسئولیت‌پذیری و مهارت‌های مقابله‌ای مربیان پیش‌دبستانی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 165-182]

  • مشکلات روانی- اجتماعی تجربه زیسته مشکلات روانی- اجتماعی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری شهر تهران [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]

  • مطالعه کیفی تجربه زیسته روانی و اجتماعی پسران از بلوغ جنسی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 139-164]

  • منش اخلاقی رابطه منش‌های اخلاقی والدین با مهارت‌های اجتماعی فرزندان: نقش واسطه‌ای سبک‌های والدین در برخورد با هیجانات منفی کودکان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 375-394]

  • مهارت اجتماعی رابطه منش‌های اخلاقی والدین با مهارت‌های اجتماعی فرزندان: نقش واسطه‌ای سبک‌های والدین در برخورد با هیجانات منفی کودکان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 375-394]

  • مهارت‌های ارتباطی مدل‌یابی اعتیاد به بازی‌های آنلاین بر اساس مهارت‌های ارتباطی و احساس تنهایی با میانجی‌گری سازگاری در میان نوجوانان در دوران همه‌گیری کووید-19 [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 105-120]

  • مهارت‌های مقابله‌ای اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مسئولیت‌پذیری و مهارت‌های مقابله‌ای مربیان پیش‌دبستانی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 165-182]

  • موفقیت مروری بر ترس از موفقیت زنان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 333-354]

ن

  • نشانه‌های شخصیت مرزی روابط ساختاری نشانه‌های اختلال شخصیت مرزی و سبک‌های دلبستگی با نشانه‌های وسواس به واسطه تنظیم هیجانی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 395-416]

  • نشانه‌های وسواس روابط ساختاری نشانه‌های اختلال شخصیت مرزی و سبک‌های دلبستگی با نشانه‌های وسواس به واسطه تنظیم هیجانی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 395-416]

  • نگرش کژکار مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر نگرش کژکار، اضطراب سلامت، بهزیستی روانشناختی و تصویر بدنی در زنان تحت عمل ماستکتومی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 285-314]

  • نواجوانان دختر ویژگی‌های روان‌سنجی ابزار والدگری هلیکوپتری فرم کوتاه در نوجوانان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 59-78]

  • نوجوانان پیش‌بینی اختلال اضطراب فراگیر بر اساس سبک‌های دلبستگی با واسطه‌گری طرحواره‌های ناسازگار اولیه در نوجوانان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 121-138]

  • نوجوانان تیز‌هوش اثر‌بخشی آموزش تاب‌آوری به روش پنسیلوانیا بر علایم اهمال‌کاری تحصیلی و اضطراب نوجوانان تیزهوش کمال‌گرا [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 99-120]

  • نوجوانی نقش ابعاد حمایت اجتماعی در بهزیستی دانش‌آموزان دبیرستانی با واسطه‌گری قدردانی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 245-260]

  • نوشتن مقایسه‌ میزان فعالیت ساختارهای مغزی مهارت‌های خواندن، نوشتن و صحبت کردن در افراد با هوش‌کلامی خیلی بالا و خیلی پایین با استفاده از تصویرسازی تشدید مغناطیس کارکردی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 303-314]

و

  • والدگری هلیکوپتری ویژگی‌های روان‌سنجی ابزار والدگری هلیکوپتری فرم کوتاه در نوجوانان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 59-78]

  • وسوسه مصرف اثربخشی درمان تلفیقی پذیرش و تعهد و شناختی-رفتاری بر وسوسه مصرف و پیشگیری از عود در معتادان خودمعرف مراکز ترک اعتیاد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 369-392]

  • وضعیت گلایسمیک اثر دو داروی مکمل ترکیبی گیاهی بر کیفیت زندگی مرتبط با سلامت در بیماران دیابت نوع 2 [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]

ه

  • همسرآزاری مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر میزان افسردگی و دردهای مزمن در زنان مورد همسرآزاری [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 355-374]

  • هوش اخلاقی رابطه علّی هوش معنوی و هوش اخلاقی با دلبستگی به خدا از طریق تصویر فرد از خدا در دانشجویان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 205-222]

  • هوش اخلاقی واکاوی مفهوم هوش اخلاقی از منظر دانشجویان مقطع دکتری مشاوره: یک پژوهش کیفی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 203-222]

  • هوش کلامی مقایسه‌ میزان فعالیت ساختارهای مغزی مهارت‌های خواندن، نوشتن و صحبت کردن در افراد با هوش‌کلامی خیلی بالا و خیلی پایین با استفاده از تصویرسازی تشدید مغناطیس کارکردی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 303-314]

  • هوش معنوی رابطه علّی هوش معنوی و هوش اخلاقی با دلبستگی به خدا از طریق تصویر فرد از خدا در دانشجویان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 205-222]

  • هوش هیجانی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مسئولیت‌پذیری و مهارت‌های مقابله‌ای مربیان پیش‌دبستانی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 165-182]

  • هویت اخلاقی آزمودن مدل بهزیستی روان‌شناختی مبتی بر هویت اخلاقی و تحمل آشفتگی با میانجی‌گری تاب‌آوری در دانش‌آموزان دختر [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 183-202]